Uslovi kupovine

Home Alliance d.o.o.

OSNOVNE INFORMACIJE

Home alliance d.o.o./internet-prodaja/“ (u daljem tekstu: Prodavac) je Internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Kupovinom na Internet prodavnici sajta Home alliance d.o.o. prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo.

Prodavac zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja izvrši izmene i dopune Opštih uslova kupovine. Delimična ili potpuna neprimenjivost određenih odredbi ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treće lica bez izričitog pismenog odobrenja Prodavca.

Sve primedbe, reklamacije, nesaobraznosti i ostale eventualne probleme koji mogu nastati prilikom kupovine proizvoda preko Internet prodavnice Prodavca rešavaćemo zajednički u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom da bismo rešili svaki specifični slučaj.

Sve sporove koji ne mogu da se reše međusobnim dogovorom kupca i prodavca rešavaće nadležni Sud u Beogradu.

 

OPISI PROIZVODA

Na Internet prodavnici Prodavca svi proizvodi opisani su sažeto i precizno, u skladu sa najbitnijim informacijama koje su dostupne od strane proizvođača. Ukoliko proizvod koji ste kupili odstupa od podataka navedenih na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

CENE PROIZVODA

Sve cene proizvoda navedene na Internet prodavnici Prodavca su maloprodajne cene izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Prodavac se obavezuje da će prihvatiti cenu po kojoj ste napravili porudžbinu bez obzira na eventualnu promenu cene proizvoda nakon slanja porudžbenice.

RADNO VREME

Kupovine u Internet prodavnici Prodavca možete obavljati od 00-24h svim danima u nedelji.

Elektronskim putem nas možete kontaktirati svakim danom u periodu od 00-24h, a na vaše upite odgovorićemo radnim danom u periodu od 10-19h.

Kontakt telefonom možete ostvariti svakim radnim danom u periodu od 10-19h i subotom od 10-17h.

U slučaju tehničkih problema ili u periodu redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

PROMENA PODATAKA

Prodavac zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici svoje Internet prodavnice. Korisnici Internet prodavnice Prodavca nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

 

MOGUĆNOST PLAĆANJA

Proizvode poručene preko Internet prodavnice Prodavca možete platiti na sledeći način:

– e-bankingom, odnosno uplata na račun

Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju porudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje direktno na naš račun firme u iznosu sa porudžbenice.

Sve instrukcije u vezi sa plaćanjem biće vam automatski istaknute ukoliko se opredelite za ovaj način plaćanja.

– plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje poručene robe direktno prilikom preuzimanja pošiljke donosiocu pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom u RSD.

Napomena:

Ukoliko ne izvršite plaćanje po porudžbenici u roku od 5 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 5 dana plaćanje na osnovu te porudzbenice nije moguće, ali možete napraviti novu porudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

ISPORUKA KUPLJENIH PROIZVODA

Nakon prijema porudžbenice kontaktiraćemo vas da bismo vas informisali o  svim detaljima dostave, kao i o načinu i vremenu isporuke koja će za vas biti najpogodnija.

Prodavac će odmah obavestiti kupca ukoliko isporuka poručene robe nije moguća. Prodavac je po Zakonu dužan da u roku od 30 dana od dana prijema porudžbenice izvrši isporuku robe.

Isporuka naručenih proizvoda iz porudžbenice obavlja se po evidentiranju vaše uplate. Po prijemu uplate kontaktiraćemo vas sa obaveštenjem o dostavi pošiljke i koja je moguća samo na teritoriji Srbije bez AP Kosovo.

Pošiljka vam se može isporučiti u roku od 24h, svim danima osim nedelje.

Troškove isporuke kupac snosi za kupovinu do 20.000 RSD i plaća ih prilikom preuzimanja pošiljke, gotovinom u RSD.

Ako prodavac ne isporuči robu u dogovorenom roku koji je od strane kupca izričito naveden na određeni dan i od suštinskog je značaja za kupca, a potvrđen je od strane prodavca kao moguć, ugovor se raskida, a prodavac se obavezuje da odmah, a najkasnije u roku od tri dana od raskida ugovora vrati kupcu sav plaćeni iznos.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe do trenutka predaje robe kupcu snosi prodavac, dok posle trenutka predaje robe kupcu, rizik snosi kupac.

Ako predaja robe nije izvršena iz razloga što kupac bez osnovanog razloga odbija da primi robu ili sprečava isporuku, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe snosi kupac.

REKLAMACIJA I NAČIN REŠAVANJA

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da je u prisustvu kurira proverite. Ukoliko postoje vidljiva oštećenja (pocepano pakovanje, nagnječenje i sl.) insistirajte da pošiljku otvorite u prisustvu kurira, pregledajte je i preuzmite ukoliko nema oštećenja proizvoda. Možete nas pozovati telefonom na broj 011/413 53 25 i navedesti razloge zbog kojih odbijate da preuzmete paket, pa ćemo vas uputiti o narednim koracima.

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na kupljeni proizvod ili našu uslugu, obavezno nas kontaktirajte da bismo u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom rešili svaki specifični slučaj.

Za robu koja je uništena, oštećena (polomljena,fizički oštećena, isprana, pocepana i sl.) ili ako je nedostatak na robi nastao krivicom kupca, dugotrajnim korišćenjem, habanjem, nepravilnim rukovanjem ili ne pridržavanjem uputstva za korišćenje proizvoda, reklamacija se ne prihvata.

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na nesaobraznost robe sa njenim svojstvima, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju (PREUZMI OVDE) u roku od 6 (šest) meseci od dana kupovine.

Reklamirani proizvod, sa odštampanim, pupunjenim i potpisanim Reklamacionim listom, računom ili kopijom računa i ostalim dokumentima koja su pratila isporuku robe, kupac šalje putem preporučene pošiljke na adresu našeg preduzeća.

U slučaju povraćaja proizvoda kupac snosi troškove transporta robe. Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi proizvod mi ćemo snositi troškove dostave novog artikla.

Na podnetu reklamaciju, kupac će biti obavešten o Odluci komisije za reklamacije donetoj po podnetom zahtevu za rešavanje reklamacija, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema zahteva za reklamaciju.

Osnovan zahtev za rešavanje reklamacije trgovac će ispuniti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od datuma koje nosi obaveštenje o rešavanju reklamacije.

U slučaju osnovanog zahteva za rešavanje reklamacija, kupac ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost opravkom uz izričitu saglasnost kupca ili zamenom reklamiranog proizvoda, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene proizvoda ili povraćaj novca.

Kupac ne može da traži povraćaj novca ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

U slučaju da imate bilo kakvu primedbu na kupljeni proizvod ili ste primili neispravan ili pogrešan proizvod kontaktirajte nas da bismo u obostranom interesu, rešili svaki specifični slučaj.

POVRAĆAJ KUPLJENIH PROIZVODA

Obavezno proverite sastav pošiljke i stanje artikala pre preuzimanja robe od kurira.

Potpisivanjem potvrde o prijemu proizvoda kurirskoj službi, kojom potvrđujete da ste preuzeli sve poručene proizvode u dobrom stanju, niste u mogućnosti da ih reklamirate naknadno na eventualna oštećenja.

Ukoliko je transportna ambalaža neoštećena, smatra se da je pošiljka isporučena u ispravnom stanju i po kvalitetu i po kvantitetu.

Direktne troškove povraćaja robe usled jednostranog prekida ugovora i odustajanja od porudžbenice snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupcu isporučen neispravan ili pogrešan artikal.

Prilikom povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih u ispravnom i nekorišćenom stanju kao i u originalno neoštećenom pakovanju, sa računom i svom pratećom dokumentacijom.

KORIŠĆENJE PODATAKA KUPCA

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam isporučimo željene proizvode, da vas obavestimo o statusu narudžbine kao i da vam posaljemo naša reklamna obaveštenja. U naše ime obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.